خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

ارسال آگهی

آموزش رفع افت رنک الکسا

دسته‌بندی نشده ۱ دی ۱۳۹۵

این افت رنک دلایل زیادی دارد

البته در این مقاله هر چند کوتاه سعی شده نکاتی را گردآوری کنیم که به شما در افزایش رنک الکسا یاری خواهند رساند.
۱. دانلود و نصب تولبار الکسا و دعوت کاربران به این کار

همانگونه که میدانید الکسا تولباری دارد که بر روی مرورگر نصب میشود و اطلاعاتی را از قبیل رنک فعلی سایتتان و … در اختیارتان قرار میدهد
در عین حال شما با نصب این تولبار اطلاعاتی را نیز در اختیار الکسا قرار میدهید
به عنوان مثال در صورتی که این تولبار را نصب کرده ایید چنانچه از سایتی بازدید میکنید الکسا از بازدید شما از آن سایت مطلع میشود و به آن سایت رتبه میدهد

۲. قرار دادن ویجیت widget رنک الکسا در سایت خود

widget الکسا هنگامی که در سایت قرار میگیرد علاوه بر نشان دادن رنک فعلی سایت شما به بازدید کنندگان به الکسا نیز کمک خواهد کرد که سریع تر از بازدید سایتتان مطلع شود و رنک به مراتب بهتری برای سایت در نظر بگیرد

۳. پیش فرض نمودن آدرس سایت خود در مرورگرها و دعوت کاربران به این کار

این عمل را هنگامی انجام دهید که تولبار الکسا را نصب کرده ایید

این عمل محبوبیت سایتتان را به الکسا ثابت میکند

۴. ثبت سایت خود در دایرکتوری ها

این عمل علاوه بر رنک الکسا بر رنک گوگل سایتتان نیز تاثیر فراوانی دارددایرکتوری دیموز بهترین دایرکتوری برای این کار استDmoz.org آدرس این دایرکتوری است و با توجه به این که اکثرا کاربران این سایت دارای انجمن هستند

باید برای ثبت انجمن به این آدرس مراجعه کنید

۵. نوشتن مطلب خوب در Help الکسا

شما با این کار میتوانید مقالات مفیدی را در اختیار دیگر وبمستر ها قرار دهید علاوه بر این کار ممکن است بازدید بالایی نیز نصیب سایتتان شود

۶. استفاده از افزونه انتقال دهنده (Redirect) لینکها برای وردپرسی ها

این افزونه به شما این امکان را میدهد که سایتتان را با ریدایرکت الکسا بالا بیارید و طبیعتا بر رنک سایت نیز تاثیر دارد

۷. نقد و انتقاد (نظرات) در صفحه الکسای سایت شما

این روش بسیار مفید میباشد شما میتوانید از کاربران و یا بازدید کننده های خود بخواهید که به صفحه ی الکسای شما رفته و در مورد شما نظر بدهند و نکات مثبت در مورد سایت شما ذکر کنند در صفحه ای که نظرات ثبت میشود شما چند مورد را بر اساس

فاکتورهای الکسا باید تیک بزنید هر چه نظرات بیشتر باید رنک شما سریع تر افزایش خواهد یافت

بیست راه جدید برای افزایش رتبه وب سایت در الکسا

Alexa.com یکی از سایت های فرعی Amazon.com است و وب سایتی است که اطلاعاتی را درباره درجه میزان بازدید ( ترافیک ) وب سایت ها ارائه می کند. رتبه الکسا با توجه به تعداد افرادی که بوسیله نوار ابزار الکسا ( Alexa Toolbar ) یک وب سایت را مشاهده می کنند اندازه گیری می شود.

در این مقاله ، من اهمیت رتبه الکسا را بررسی خواهم کرد. نهایتا ۲۰ راه و استراتژی وسیع رو ارائه کرده ام که شما میتوانید بوسیله آن ها رتبه الکسای خود را بطور چشمگیری بهبود بخشید.

رتبه Alexa چیست ؟

در واقع ، رتبه الکسا یک سیستم درجه بندی است که بر روی تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت که نوارابزار الکسا را نصب کرده اند پایه گذاری شده است.
توضیح الکسا را دراین باره بخوانید :

رتبه ترافیک پایه گذاری شده بر مجموع بازدید ۳ ماه از بازدیدکنندگانی است که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند و یه اندازه گیری ترکیب شده از تعداد بازدید صفحات از هر بازدیدکننده و تعداد بازدیدکنندگان است. به عنوان مرحله اول ، محاسبات روزانه الکسا بروی تعداد بازدیدکنندگان و تعداد بازدید از صفحات برای همه سایت های روی اینترنت است.

چرا شما دوست دارید رتبه الکسای خود را بهبود ببخشید ؟

مدیران وب سایت ها ، تبلیغ کنندگان و شبکه های آگهی از رتبه الکسای شما به عنوان یک پیمانه برای مشخص کردن ارزش یک لینک بر روی وب سایت شما استفاده می کنند.اگر شما بخواهید سایت خود را بفروشید یا یک لینک روی سایت خود قرار دهید برای بهبود رتبه الکسای خود تلاش بیشتری خواهید کرد. زیرا این بهانه ای برای افزایش قیمت خواهد شد !

ReviewMe ، Text Link Ads و Sponsored Reviews تنها ۳ راه برای بهبود رتبه شما هستند.

چگونه با الکسا شروع کنم ؟

دو راه ساده برای استفاده از الکسا وجود دارد. اگر شما از اینترنت اکسپلورر ( Internet Explorer ) استفاده می کنید نوار ابزار الکسا را دریافت کرده و نصب کنید. اگر از فایر فاکس استفاده می کنید نوار زیر را دریافت کنید که رتبه الکسا ، رتبه گوگل و دیگر موارد مفید از یک وب سایت را نمایش می دهد.

Internet Explorer : http://www.alexa.com/site/download

FireFox : http://www.quirk.biz/searchstatus

به شما شدیدا پیشنهاد می کنم که از نوار ابزار فایرفاکس بجای نوار الکسا در اینترنت اکسپلورر استفاده نماییدکه نوار ابزار اینترنت اکسپلورر کمتر مفید واقع خواهد شد.

۲۰ راه برای افزایش رتبه Alexa

۱٫ نواز ابزار الکسا را نصب کنید و وب سایت خود را به عنوان صفحه خانگی ( Home Page ) قرار دهید.

۲٫ یک ابزار رتبه الکسا در سایت خود قرار دهید ( Alexa rank widget ). این باعث خواهد شد تا اگر بازدیدکنندگان نوار ابزار الکسا رانصب نکرده باشند اما روی آن کلیک کنند برای سیستم الکسا نقش نوارابزار را اجرا خواهد نمود.

۳. دیگران را تشویق کنید تا از نوار ابزار الکسا استفاده کنند.

۴. اگر در یک شرکت یا کافی نت کار می کنید نوار ابزار الکسا را روی همه مرورگر ها نصب کنید و سایت خود را به عنوان صفحه خانگی
قرار دهید.

۵٫ به دوستان خود بگویید تا در مورد سایت شما طراح وردپرس در سایت الکسا نظر دهند.

۶٫ ( مترجم : به نظر من وحشتناک ترین آن این است ). در مورد الکسا در سایت خود بنویسید.مدیران سایت ها و بلاگرها دوست دارند رتبه الکسای خود را بهبود بخشند.بنابراین با جستجو در اینترنت شما را خواهند یافت و بر روی لینک شما کلیک خواهند کرد .

۷. کاری کنید تا آدرس سایت شما را در انجمن ها خودنمایی کند.مدیران وب سایت ها معمولا نوار ابزار الکسا را نصب شده دارند و آن ها با کلیک بر لینک شما باعث بهبهود رتبه شما خواهند شد. البته راه خوب دیگه ای هم هست و اون اینکه مطالب خودتون رو در اون انجمن به اشتراک بگذارید.

۸.مطالبی بنویسید که به وبمسترها مربوط باشد.این ( همانند مطالب قبل ) چون وبمسترها را شامل می شود و آن ها نیز نوارابزار الکسا را دارند نهایتا باعث بهتر شدن رتبه الکسای شما خواهد شد.

۹٫ ( این امکان حال از کار افتاده است ، اما به احترام شما عزیزان و نویسنده آن را ترجمه خواهم کرد ).از انتقال دهنده های الکسا استفاده کنید.بجای wpdesigner.ir از آدرسی مانند http://redirect.alexa.com/redirect?wpdesigner استفاده کنید.
این آدرس را در نظرات خود در وب لاگها یا در امضای خود در انجمن ها بگذارید .این آدرس باعث محاسبه کردن یک آی پی برای الکسا خواهد شد.

۱۰٫ در سایت ها یا انجمن های شبکه های اجتماعی آسیایی مطلب بفرستید ( ! ).برخی از مدیران وب سایت ها پیشنهاد می دهند که کاربران سایت های شرق آسیا بزرگترین دارندگان نوارابزار الکسا هستند. خودتان با مراجعه به ۵۰۰ سایت برتر الکسا این موضوع را قضاوت کنید . من پیشنهاد می دهم اگر وقت یا گنجایش لازم برای این کار را دارید آن را انجام دهید.

۱۱٫ یک قسمت ابزار وبمسترها در سایتتان بسازید.این یک مغناطیس ( جذب کننده ) برای وبمسترهایی است که معمولا سایت شما را بارها می بینند تا از ابزار سود ببرند. برای مثال ابزار سئو گزینه مناسبی است.

۱۲٫ یک Dugg یا Stumbled بگیرید. این معمولا تعداد عظیمی از بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورد و تاثیر محضی روی رتبه الکسای شما خواهند داشت.

۱۳٫ از مبارزات هرکلیکی ( PayperClick ) استفاده کنید. خریدن تبلیغات روی جستجوگرها مانند گوگل یا Exact Seek کمک خواهد کرد تا ترافیک را بیشتر کنید. دوچندان مفید است وقتی تبلیغ شما بیشتر مربوط به وبمسترها باشد.

۱۴٫ یک موضوع الکسا روی سایت خود ایجاد کنید و از آن برای اضافه کردن انواع خبرها و مقالات در مورد الکسا استفاده کنید. این اقدام به عنوان یک منبع ساده قابل دسترس برای وبمسترها یا جستجوگرهای تصادفی در موتورهای جستجو خواهد بود.

۱۵. مطالب پربازدید خود را بهینه سازی کنید. تابحال یک مطلب همواره از موتورهای جستجو بازدید داشته است ؟ یک ابزار پایین مطالب اضافه کنید ، به الکسای خود لینک دهید یا از انتقال دهنده الکسا استفاده کنید.

۱۶٫ در سایت ها و انجمن ها بنر یا لینک بخرید برای بازدید از سوی وبمسترها.یک نمایش خوب و برجسته تبلیغ ، مدیرانی را به سوی وب سایت شما تحریک می کند که میتوانند باعث ترقی چشمگیر رتبه شما شوند.

۱۷٫ فرستنده های مطالب را استخدام کنید تا روی سایت شما مطلب بفرستند. در هرصورت امضاها در انجمن های مدیران یا ارتقا خاص مقالات در سایت شما تاثیر زیادی خواهند داشت. شما به سادگی می توانید نویسندگانی برای استخدام در انجمن های وبمسترها بیابید.

۱۸٫ به مدیران cybercafe ها پول بدهید تا نوارابزار الکسا را نصب کنند و سایت شما را به عنوان صفحه خانگی روی همه رایانه ها قرار دهند. شاید ترتیب دادن این کار مشکلی باشد و واقعا راه حل قابل دوامی نیست.این را قرار دادم چرا که بعضی ها این راه رو پیشنهاد دادند.

۱۹٫ از MySpace استفاده کنید. این یک راه مشکوک است بنابراین آن را پیشنهاد نمی کنم . از تصاویر مجازی جذاب استفاده کنید یا بنر ها و لینک ها تا دیگران را به آدرس الکسای خود منتقل کنید. این بسیار موثر خواهد بود اگر سایت شما مطالبی مرتبط با MySpaceداشته باشد.

۲۰٫ Alexa Auto-Surf امتحان کنید.شاید اینها برای سایت های تازه کار مفید باشند. من فکر می کنم راحتترین کار برای سایت ها با بدترین رتبه همین است.

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

  • لیست قیمت کاغذ دیواری

    با در ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 0 نظرات

              کلیه قیمتها قیمتهای متوسط بازار میباشد و بنا به تغییرات قیمت ارز و موجودی انبار دارای تغییر میباشد. کلیه قیمتها صرفا جهت اطلاع رسانی و برآورد تقریبی میباشد . لیست قیمت انواع کاغذ دیواری در تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ فروش جزئی هر رول واحد بارکد/اختصاری نام کالا کد ۱۰۵۰۰۰۰ رول ERIKA کاغذ […]

  • گران ترین کاغذ دیواری جهان

    با در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 0 نظرات

    شاید برای شما سوال پیش آمده باشد گرانترین کاغذ دیواری جهان چیست با ما همراه باشید تا بیشتر نسبت به این سوالتون آگاهی کسب کنید معمار و طراح الکساندر پینکوس با نسب ۱ دلاری وی دیوار و پوشاندن تمام محیط دیوار با این ۱ دلاری ها یک کاغذ دیواری بسیار گران برای اتاق خود ایجاد […]

  • لیست قیمت کاغذ دیواری

    با در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 0 نظرات

    قیمت انواع کاغذ دیواری در تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ قیمت های ذیل صرفا جهت آگاهی مخاطب میباشد و با توجه به نوسانات بازار قابل تغییر میباشد .   ردیف نام کالا ابعاد بدون اجرت نصب با اجرت نصب ۱ پلاست-PLAST عرض ۵۳ سانتیمتر-طول۱۰متر ۴۰۰٫۰۰۰ ۵۰۰٫۰۰۰ ۲ فشن-FASHION عرض ۵۳ سانتیمتر-طول۱۰متر ۴۵۰٫۰۰۰ ۵۵۰٫۰۰۰ ۳ ونتی-VENTI عرض ۵۳ سانتیمتر-طول۱۰متر […]

  • لیست قیمت پارکت لمینت

    با در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 0 نظرات

    ردیف نام کالا ساخت بدون اجرت نصب ۱ آرتا – ARTA ایران،لیسانس بلژیک ۲ پارکلام – PARKELAM ترکیه ۴۰۰٫۰۰۰ ۳ کرونو وود – Krono wood چین،لیسانس آلمان ۳۹۰٫۰۰۰ ۴ مارماریس – MARMARIS چین ۴۰۰٫۰۰۰ ۵ تیمبرلند کلاسیک-CLASSIC چین،لیسانس تایوان ۴۱۰٫۰۰۰ ۶ مون لاک – MOONLOC ترکیه ۴۱۰٫۰۰۰ ۷ ایشیک – ISIK ترکیه ۴۰۵٫۰۰۰ ۸ ای […]

  • جدول علایم کاغذ دیواری

    با در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 0 نظرات

    جدول علائم کاغذدیواری درصورتی که قبلا چند آلبوم کاغذدیواری را مطالعه کرده باشید، حتما با علایمی در پشت یا روی صفحات آنها مواجه شده اید. این علایم استاندارد، حاوی پیغامی درخصوص جنس، کیفیت و نحوه استفاده از آن کاغذدیواری ها میباشند. در ادامه به توضیح درخصوص برخی از این علادم می پردازیم. کارکرد نشانه کارکرد […]

afc،بازی ایران عربستان،نظریه فدراسیون فوتبال، kyungsub shin آرتا،پارکلام،کرونو وود - Krono wood،مارماریس - MARMARIS، آزمون استخدامی،آزمون استخدامی ادارات 94،شرایط آزمون استخدامی ، استعلام قیمت کاغذ دیواری،استعلام قیمت کاغذدیواری،قیمت روز کاغذدیواری، اعتیاد،تن فروشی،hivTایدز، ایرانخودرو،بنز،توافق همکاری، تروریست،10 تروریست،انسانهای خطرناک،ابوبکرالبغدادی،بوکوحرام، تکنیک،اتاق خواب،رنگ اتاق خواب، حمله به سفارت عربستان،عامل حمله به سفارت عربستان،کردمیهن، حمله عربستان،بمباران سفارت ایران،جنگ با عربستان، خانه اقساطی،شرایط فروش اقساطی،فروش اقساطی خانه، خلاقیت،معماری،خلاقیت دکوراسیون، خواننده،داعش،عربستان، دلار،قیمت دلار،افزایش نرخ ارز،افزایش قیمت دلار رضا احدی،استقلال،پیشکسوت استقلال، روغن نباتی لادن،سعودی، ریاض،عربستان،بیانیه ضد ایران،درگیری ایران عربستان، زی بازیافت،مسابقه دانشجویی زی بازیافت4، سالار عقیلی،من و تو،حضور سالار عقیلی در من و تو، سعودی،ال سعود،اظهارات، سوشا مکانی،محرومیت،سوشا محرومیت، سپاه،ظریف،ناو، طراحی ایستگاه اتوبوس،معماری ایستگاه اتوبوس، ظریف،موگرینی،اقتصاد عادل الجبیر،عربستان،سعودی، عادل الجبیرتهدید ایران، عربستان،ایران،فتنه گر منطقه،جنگ ایران و عربستان،عادل الجبیر، علی کفاشیان ، فدراسیون فوتبال فروپاشی شنگن،ویزا شنگن،مرز، قیمت دلار،ریزش قیمت ارز،قیمت طلا،قیمت سکه، لغو تحریم،خرید هواپیما،اجرای برجام، لغو تحریمها،آمریکا،لغو تحریمهای جدید آمریکا معمار،یکصد معمار، موبایل،لغو تحریم،قیمت موبایل، نشست معماری،شهر آرمانی،شهر واقعی، نمایش،فیلم،خانه آفتابگردان، نمایشگاه معماری،ششمین نمایشگاه معماری تهران،نمایشگاه دکوراسیون نمایندگان مجلس ، تهران ، ردصلاحیت هواپیما،تحریم،زاگرس،ایرباس، ورزش،پرسپولیس،سوشا،دروازه بان، پرسپولیس،بیرانوند،نفت،فوتبال،اخبار ورزشی، پرسپولیس،دروازه بان پرسپولیس، پل ششه ای گراندکانیون،ایالت آریزونای آمریکا،پل شیشه ای، گران ترین کاغذ دیواری دنیا،گرانترین کاغذ دیواری جهان،با ارزش ترین کاغذدیواری دنیا،